Someone new.

Nu har jag precis ätit lite middag och pluggat kemi, så att min kemilärare inte blir sådär sur på mig igen.

Så nu, eller nu och nu, om 45 min, ska jag iväg och svettas på gymmet. Party.

Det är en del av mitt och mammas avtal. Träna där minst två gånger i veckan och göra bra ifrån mig på varje prov. 

You hate what you become or you become what you hate.

Det här var bara en liten update på vad som händer. Inga tankar. Eller, inte så många. Ungifär som på Facebook, ni vet, dom status grejerna där: 
"Linnea is happy"
"Anna is trött" 
And so on.  

Kommentarer
Postat av: Deeemi<3<3

heeeysan lea:D fin blogg!:D checka in min nya:D hehe:D jaa visst man måste juh trääna det va jätteläängesedan vi träna tillsammans:( VI borde gö de snart puss puss <3<3

2009-02-13 @ 13:18:41
URL: http://mizzdee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test