Party.

Jag vet.
Ett stort bigass-projekt är på g.
Skriva en presentation på franska.
Översätta en massa franska.
Översätta till och från franska.
Shitshitshit. Andas, andas, du tar det imorgon, du har bra basgrunder, du klarar det

Det går säkert bra, Michel och Christina rättar det som är alltför fel innan dom skickar iväg dom. det kan inte gå åt helvete, dom är bra lärare och du har inte två lektioner i realia och dubbeltimma i grammatik  på franska för ingenting

Grejen är;
Man skulle skicka med en bild. Jag glömde det. Så dom tog den som jag har på mitt studentcard.
MEEEEEEP, error, error.
Jag menar, min enda orsak till att inte börja gråta när jag fick det kortet var att ingen skulle se det. Men nu så ska det plötsligt visas inför en sjukt stor klass. Och dom ska välja. oh fuck, you're in deep shit darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test