Saknad.

Ibland så inser man verkligen inte vad man har förrens det är borta. Speciellt inte sånna saker som utger en stor del i någons släkt, liv, vänkrets eller något annat.
När man ser folk som man aldrig har sett dom, så kan man bli rädd.
Men det är klart att dom måste känna saker med. 
Man började inte gråta i början, det kom senare när man verkligen förstog. Själv så satt jag och grät hela långa kvällen. 
Det var först sen som man fattade att man kanske inte skulle vara ledsen hela tiden.

Tur att man har varandra.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Hahah..jo, det skulle jag nog. Har inte läst den alls. Inte ens varit inne. Dock har bloggkommentatorerna skrivit om den ett par gånger och jag kan tänka mig hur den här. Vi får se vad jag hittar på :)

2008-07-05 @ 13:26:09
URL: http://maols.blogg.se/
Postat av: iliaa

fint du

2008-07-05 @ 23:35:09
URL: http://iliaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test