Ralf Gyllenhammar <3



Jag nämde i ett tidigare att jag och Madde skulle till Mustasch. Två timmar innan allt skulle börja stog dessa rockgudar på scen och soundcheckade medans jag, Madde, två killar och cirka fem tjejer stog och lyssnade. Rätt som det var så studsade Ralf ner ifrån scenen och började prata med killarna (som bjöd honom på cigg), mig och Madde. Helt sjukt skön var han. En riktig rockstjärna. Sen innan han skulle gå så frågade jag om jag kunde få ta hans hand... "Haha, ja.", blev  svaret! LYCKA. Gissa om jag var hypad.

Kommentarer
Postat av: Mr.Masa

Tja.

Argument till europa har ingen smak :-P ;

Jag skrev det precis efter schlager grejen och blev lite sur på att finland kom nästan sist, efter så många skitbidrag bara.

Ha det bra!

2008-06-26 @ 16:05:37
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hahaha..så kul var det :D

2008-06-26 @ 20:48:44
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test