Ehum.

Oh, hej.
Right. Hur var det nu man gör sånt här? Jag menar, man ska skriva på ett intressant sätt om intressanta saker, inte sant? Nu ska vi se exakt hur bra jag är på detta då. Ni får ha lite överseende med detta inlägget, det är faktiskt mitt första. Men är inte det fantastiskt? Jag har skaffat min första seriösa blogg! Hur länge kan jag hålla den seriös tror ni? Jag hoppas att jag kan hålla den något normal utan att spåra ut alltför mycket under hela gymnasietiden. Tänk er, tre år med en egen blogg. På tal om gymnasium....På torsdag får man reda på vilka/vilket gymnasium man kommer in på. För mig så är det lite extra nervöst. Varför? Jo, om jag inte kommer in på mitt 1:a handsval (Franska sektionen på Hvidtfeldska) flyttar jag helt enkelt upp till Skara och blir rumskompis med Erika.
Erika är en mycket fantastisk tjej som har varit min kompis sen lågstadiet. Tyvärr så har hon inget internet, men man kan chatta med henne trots detta då hon mer eller mindre beslagtar Madde's dator när hon är hemma hos henne. Just det ja. Madde har en mycket fin och intressant blogg tycker jag så det är lika bra att ni går in på den med.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det underlättar för alla om du länkar till mig då med annars har folk ingen aning om vart dom ska gå in (A) och du kommer in på Hvidtfeldska! Bloggen tror jag går bra med, om du vill så ska det inte vara några problem :P

2008-06-24 @ 11:45:07
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test