Utkast: 6 dagar ...

6 dagar och 22 timmar.
Förlåt för denna mycket ohövliga arrogans emot bloggar och helvetesfanskap. Jag har varit lite lätt upptagen med att ta hand om personer. Personer som var ledsna, personer som var förvirrade, personer som var arga osv. Dock så är det mesta löst nu.

Uppdatering; Jag kom in på franska sektionen på Hvidtfeldtska! Woho! 289 p i medelvärde, näst högst i hela Göteborg. Jag blev glad, gladare, gladast. Det blev mam och pap med. Jag tror inte att dom ville att jag skulle flytta till Skara faktiskt. Jättekul med en nördklass! Jag kanske hittar en ny Nicklas där som jag kan ha två timmars disskusioner med! Jag Hoppas det, verkligen.

Mam och pap fick semester igår, vilket betyder att jag kommer dra upp till Lysekil nu nån gång i veckan. Sommarlov ifrån bloggen. Jag vet inte hur länge jag blir borta, men det blir nog länge.

Jag har fö

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis Linnèa! Min lilla franskanörd <3

Du kommer du att hitta flera som niklas tror jag, men ingen som mig, HAHAHHA, skoja bara :P

2008-07-09 @ 11:55:23
URL: http://johannapson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test