Bevaka fler!

Kikade nyligen in på Madde's blogg (www.maols.blogg.se). Hon hade listat upp alla bloggar hon följer! 51 stycken, mon dieu. Själv så bevakar jag högst tio. Kanske elva. Men jag känner dom flesta i verkligheten, förutom kanske två. Det är alltid intressant att se vad som händer annat folk nu på sommarlovet, vad dom tänker på, vad dom gör, äter, har på sig.... Ja, det mesta helt enkelt. Och vänta du Madde, jag kommer komma igång med skrivandet på allvar när jag har fixat designen. Då kommer det bli riktigt seriöst.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahah..jag måste bara få till så att min bevakning på dig funkar :S för det verkar den inte göra nu! jag får inget meddelande när du uppdaterar.

2008-07-05 @ 15:50:14
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test