Gympalektioner och brev.

Nu känns det sådär konstigt.

Igår kom jag på att jag kanske inte alls kan gå på varken Sonata eller In Flames. Inte för att jag inte får, eller för att jag inte har råd, utan för att jag kanske är i Frankrike då. Det känns som om jag missar lektioner som när jag skolkade varje gympalektion i sjuan.

Jag fick ett brev imorse! Från Hvidtfeldtska om uppropningen och sånt. Jag ska vara där en timma tidigare än beräknat för att jag måste kolla på en lista som dom sätter upp 08.00. Skiten beräknas hålla på till 15.00. Samma nästa dag, fast då ska vi möta elevföreningar och mojs. Vi slutar ungifär likadant. Sen på måndagen så börjar vi lite mer normalt med schema och shit. Lunch vid tolv varje dag iaf. Skönt att få lite koll på sakerna.

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Svar: Jo du. HammerFall är metal. Till och med ett av de största Heavy (eller Power som vissa säger :-P) Metal banden i Sverige.



Ha det bra :-)

2008-08-13 @ 13:50:11
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jag blir så sur!!! det syns inte på bloggkoll när du skriver nya inlägg!!! jag får damp!!



och det är nästan värre än att skolka från gympalektionerna!!!!!

2008-08-13 @ 15:51:52
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test